انتظار پویا(هل من ناصر لنصره مهدی قائم آل محمد؟)

هر که دلارآم دید از دلش آرام رفت ===چشم ندارد قرار هر که در این دام رفت

انتظار پویا(هل من ناصر لنصره مهدی قائم آل محمد؟)

هر که دلارآم دید از دلش آرام رفت ===چشم ندارد قرار هر که در این دام رفت

دانلود پس زمینه مذهبی جمکران با کیفیت HD

به نام خدا


از این پس پوستر های طراحی شده توسط خودم رو در اینجا قرار میدم


برای اولین کار پوستر بسیار زیبایی از مسجد جمکران آماده کردم که مناسب برای پس زمینه ی کامپیوتر هم هست.


هزینه ی استفاده ی از این پوسترها چهارده صلوات تقدیم به حضرت حجت(عج) میباشد.




برای دیدن تصویر در سایز اصلی به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید


برای دیدن تصویر در سایز اصلی کلیک کنید


التماس دعا

نظرات 8 + ارسال نظر
رهسپار جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:03 ب.ظ

عالی بود آقای محمدحسین
دستتون درد نکنه...
ان شاءالله زیر سایه مولا زنده و پاینده باشید

محمد حسین شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:14 ق.ظ

خواهش میکنم

ممنون از نظر لطفتون

یاعلی

sara یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ق.ظ

سلام

فکر کنم رنگ و روی قشنگی که این وبلاگ پیدا کرده به لطف زحمتای شماست برادر محمدحسین...
هدر خیلی قشنگی رو طراحی کردین
عالیه...

علیک سلام

شما لطف دارید متشکر

مسافری از آمازون دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ق.ظ

سلام خیلی خوب شده ......ایشال بهتر هم بشه....

h05531n چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:39 ب.ظ http://hosseingfx.blog.ir

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

چرا پوسترها رو پاک کردی؟
http://anti666.ir/forum/thread-23220.html

__________________
عبدالرحمن ، آخرش نگفتی داستان اخراجت از انتی چی بود؟

سلام

جوابت در ایمیل!

محمد حسین چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام
به زودی تمامی پوسترها در سایت شخصی بنده برای دانلود قرار میگیره
پاک کردن پوستر ها از آنتی هم دلیل شخصی داشت
یاعلی

h05531n پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:52 ب.ظ http://hosseingfx.blog.ir

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

جواب به ایمیل من نیومد؟

hossein0171@yahoo.com

زهرا سادات سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 02:44 ق.ظ

خداااااااااااااااییییییییییییییی خیلییییییییی قشنگه خدایییییی !!!
ان شاء الله زیر سایه امام زمان عج
من خودم دارم فتوشاپ یاد میگیرم خیلی شاخه این ماشاءلله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد