انتظار پویا(هل من ناصر لنصره مهدی قائم آل محمد؟)

هر که دلارآم دید از دلش آرام رفت ===چشم ندارد قرار هر که در این دام رفت

انتظار پویا(هل من ناصر لنصره مهدی قائم آل محمد؟)

هر که دلارآم دید از دلش آرام رفت ===چشم ندارد قرار هر که در این دام رفت

هرم عبادی الصالحون

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ


وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنسَ إِلَّا لِیَعْبُدُونِ

ادامه مطلب ...

پیروی محض از ولی الله

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروی محض از ولی الله

خداوند متعال برای هدایت بشر به مقصد نهایی برگزیدگانی را فرستاد.حقیقتاً در طول تاریخ در زمینه پیامبر آزاری بنی اسرائیل رتبه اول را دارا هستند.آنها بسیاری از فرستادگان را به قتل رساندند.در تاریخ اسلام نیز تاریخ گواه نافهمی های مردم نسبت به معصومین(سلام الله علیهم اجمعین) بوده است.در بهترین زمان 72 نفر انسان پاک به ندا هل من ناصر ولی زمان خود لبیک گفتند و دیگر تا زمان ولادت حضرت بقیه الله(عج) چنین موردی پیش نیامد.

لبیک یا منصور


ادامه مطلب ...

امنیت امام زمان(عج)

بسم الله الرحمن الرحیم

امنیت امام زمان(عج)

در ابتدا سلام و درود میفرستم خدمت حضرت حجت ابن الحسن ارواحنا لتراب مقدمه الفداء و امیدوارم در هر کجا که تشریف دارند سالم و سلامت باشند و از همه ما راضی.

هنگامی که حارث(ابلیس ملعون) به خاطر غرور و تمرد از درگاه الهی رانده شد از خداوند خواست که تا روز قیامت به وی مهلت دهد.این درخواست مورد قبول واقع نشد و تا زمان معلوم به وی مهلت داده شد.این وقت معلوم پس از ظهور است که در آن زمان این ملعون توسط حضرت بقیه الله(عج) به هلاکت میرسد.

قَالَ رَبِّ فَأَنظِرْنِی إِلَى یَوْمِ یُبْعَثُونَ

قَالَ فَإِنَّکَ مِنَ الْمُنظَرِینَ

إِلَى یَومِ الْوَقْتِ الْمَعْلُومِ


ادامه مطلب ...

فتنه سفیانی در فیلم صهیونیستی ماتریکس (قسمت دوم)

در قسمت قبل به شمه ای از نماد گرایی در فیلم صهیونیستی ماتریکس اشاره کردیم.اما اگر به شخصیت مامور اسمیت در فیلم و نحوه نابود شدن آن نگاهی بیندازیم متوجه میشویم که این نیز جزو برنامه آینده آنها در مورد دشمنشان است.

در حال حاضر تنها دشمن صهیونیستها چه کسانی هستند؟ 


مسلمانان


مامور اسمیت یکبار در ماتریکس 1 توسط نئو منجی یهود نابود میشود(نابودی موقتی)

در قسمت دوم پس از ملاقات نئو با اوراکل(نماد آمریکای جدید) با مامور اسمیت درگیر میشود و مامور اسمیت سعی میکند نئو را نابود کند.چگونه؟ با نفوذ در بدن نئو ولی نمیتواند.در قسمت سوم که قسمت جالب فیلم است پس از در درگیری سنگین با مامور اسمیت در گودالی با اراده خود نئو اسمیت در بدن نئو نفوذ کرده و او را تصرف میکند.امّا نئو از درون خود را متلاشی میکند و با همین وسیله دشمن را از بین میبرد.


دانلود فیلم نبرد نهایی(حجم 4.2مگابایت)


ادامه مطلب ...

فتنه سفیانی در فیلم صهیونیستی ماتریکس (قسمت اول)

بسم الله الرحمن الرحیم

همانطور که در 100 سال اخیر مشاهده کردیم(و مقابله نکردیم) . هالیوود قوی ترین ابزار برای بیان اعتقادات کثیف صهیونیستها بوده.بحث در مورد هالیوود بسیار گسترده است ولی در اینجا میخواهیم به نکته ای جالب در فیلمهای صهیونیستی سه گانه ماتریکس اشاره کنیم.سه گانه ماتریکس مملو از نماد گراییست.از اسم سفینه مورفیوس(بخت النصر=Nebuchadnezzar) گرفته تا تمامی شخصیتهای فیلم.مثلاً شباهت زیاد یکی از سران زایان(کارگذار هامان) به آریل شارون جنایتکار
ادامه مطلب ...