انتظار پویا(هل من ناصر لنصره مهدی قائم آل محمد؟)

هر که دلارآم دید از دلش آرام رفت ===چشم ندارد قرار هر که در این دام رفت

انتظار پویا(هل من ناصر لنصره مهدی قائم آل محمد؟)

هر که دلارآم دید از دلش آرام رفت ===چشم ندارد قرار هر که در این دام رفت

سخنرانی استاد رائفی پور در مورد احتمال خطر فتنه بابیت

بسم الله الرحمن الرحیم


نظرات 2 + ارسال نظر
مسافری از آمازون سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ب.ظ

خیلی خوب بود فقط کیفیتش پایین بود ......
سخرانی کاملش کدومه؟؟میشه بگید..

همین قسمت مد نظر ما بوده است

تبیین سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ http://tabyin.blog.ir

سلام
عزیز من سخنرانی زیاده علیه مشایی
میگن در دروازه را میشه بست ولی در دهن مردم را نه!!
مدرک بیار
برو سخنرانی هاش را گوش کن تا متوجه اشتباهت بشی.

سلام برادر
ارسالای مربوط به یحرفون کلم رو ببینید
من از روی هوا حرف نمیزنم عزیز من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد