انتظار پویا(هل من ناصر لنصره مهدی قائم آل محمد؟)

هر که دلارآم دید از دلش آرام رفت ===چشم ندارد قرار هر که در این دام رفت

انتظار پویا(هل من ناصر لنصره مهدی قائم آل محمد؟)

هر که دلارآم دید از دلش آرام رفت ===چشم ندارد قرار هر که در این دام رفت

وقت ما نشده است هنوز ...

چند وقت پیش داشتم این قسمت از مستند العبد رو میدیدم.این جمله نظرمو جلب کرد.



<<وقت ما نشده است هنوز >>



در دلم گفتم منظور ایشان چه بود؟


ابتدا گفتم منظور گستردگی ظلم و ستم در جهان است.

اما فکر کردم از آن بدتر آماده نبودن امثال ماست که ادعای مسلمانی یا بالاتر مؤمن بودن یا بالاتر ولایت ائمه هدی بالأخص حضرت ولی عصر(عج)را داریم ولی در تعصبات خود گیر افتاده ایم.سلایق خود را در برابر سنت رسول الله و اهل بیت قرار میدهیم و سلایق خود را ارجح قرار میدهیم.

مایی که در واقع هنوز از نفسمان پیروی میکنیم و پیروی از امام زمان(عج) لقلقه زبانمان است.

هر موقع که به نفعمان بود اسلام است و هر موقع که مخالف تعصبمان و به ضررمان بود آنگاه زنده باد نفس سرکش ما!

کی قرار است انسان شویم؟


ایشان چه خوش گفتند که


نظرات 1 + ارسال نظر
گروه یاوران جنبش مصاف جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ب.ظ http://www.masaf12.blogfa.com

ای آخرین توسل سبز دعای ما

آیا نمیرسد به حضورت دعای ما؟

شنبه،دوباره شنبه، دوباره سه نقطه چین…

بی تو چه زود میگذرد هفته های ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد