انتظار پویا(هل من ناصر لنصره مهدی قائم آل محمد؟)

هر که دلارآم دید از دلش آرام رفت ===چشم ندارد قرار هر که در این دام رفت

انتظار پویا(هل من ناصر لنصره مهدی قائم آل محمد؟)

هر که دلارآم دید از دلش آرام رفت ===چشم ندارد قرار هر که در این دام رفت

بازی اعداد خدا(جدید)

بعضی افراد از بازی اعداد شیاطین سخن میگویند

 و از بازی اعداد خدا غافلند ........


11====>12(امام)

13====>14(معصوم)

33====>34(تعداد تکرار الله اکبر)

69====>70(تعداد تکرار استغفر الله در نماز وتر) و ابجد "یس"

99====>100(تعداد تسبیحات حضرت صدیقه طاهره(س))


امّا برای اولین بار اعلام میکنم(احتمالاً برای خوانندگان جدید باشد)



ابجد کلمه "جبت"=405=======>ابجد کلمه"نصر الله"====>406


ابجد کلمه "طاغوت"=1416======>ابجد کلمات"خمینی+خامنه ای"====>1417




لعنت بر جبت و طاغوت زمان




سلام بر سادات فاطمی امام خمینی،امام خامنه ای و سید حسن نصر الله




 وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ


_____________________________________

تذکر: بعضی از اعداد مذکور دزدی هستند

11 ابجد کلمه "هو" است رمز خفی خدا

13 روز 13 رجب میلاد امیرالمومنین و نیز معصوم 13ام امام حسن عسکری(ع)

33 تعداد تکرار کلمه کلیدی "عهد" در قرآن است.

69 ابجد کلمات"زینب" و "طس"

و نیز 666=333*2 دو بار ابجد کلمه"علی اکبر" یا 222*3 سه بار ابجد "حیدر" و همچنین 6 بار ابجد "کوفه" 111*6 محل حکومت امام منصور(عج)

و همچنین 313 نفر در رأس هرم قدرت نظام سلطه معادل 313 یار امام منصور(عج) و نیز ابجد"نرجس"


اگر دوستان اعداد جدیدی داشتند بنده را مطلع کنند


========================================

کلمات عهد در قرآن:31 آیه و 33 کلمه

بقره 27-40-80-80-100-124-125-177

آل عمران 76-77-183

انعام 152

اعراف 102-134

انفال 56

توبه 4-7-12-111

رعد 20

نحل 91-95

اسراء 34-34

مریم 78-87

طه 86-115

مومنون 8

احزاب 15

یس 60

زخرف 49

معارج 32

در ضمن این فقط برای اطلاع دوستان بود و هیج راه اثبات نمی باشد.


===============================================

===============================================

===============================================

بیشتر بدانید


علیٌ صراط حق نُمسِکهُ


حق=میزان =108


فاطمه الزهرا=لیله قدر =379


عباس=باب حسین=اباصالح=133


القاعده=سفیانی=211


حساب ابجد



عکس زیر مربوط به گنبد سلطانیه می باشد.ستاره پنج پر هم دزدیست

نظرات 4 + ارسال نظر
پاییز سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

واقعا عالــــــــــــــــــی بود، کلمه ها یه طرف، تیتر اول متن یه طرف

دلم میخواد دوباره بنویسمش؛


""""""""" بعضی افراد از بازی اعداد شیاطین سخن میگویند

و از بازی اعداد خدا غافلند... """"""""""

پاییز چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

واژه فرقه 72 بار در قرآن آمده و دین اسلام 72 فرقه دارد

حافظ شیرازی:
جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه / چون ندیدند حقیقت، ره افسانه زدند!

در پناه حق

خیلی متشکر
البته من به این بیت شعر نقد دارم

پائیز سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

من خودمم نقد دارم مخصوصا به اون کلمه "عذر بنه"
حقیقتم که البته آشکاره ولی امان از کری و کوری که خدا قسمت نکنه

ولی درکل این غزل و دوست دارم!



بله
من هم طبق چیزی که بهش فکر کردم اون بیت رو نقد کردم

م چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:21 ق.ظ

سلام. خیلی از مطال تون استفاده کردم برای تحقیقات


شاید اینم براتون جالب اشه:
از امام هادی سوال شد کی قائم ظهور میکند فرمود / او می اید بعد از الم / الم ر حم عسق کهیعص ایت الله بهجت این حرو ف را به ابجد در اورد شد بعد از سال ۱۴۱۶ دقیق کسی نمیتواند بگوید اما ....

منبع:
http://rainy-girl.blogfa.com/post-46.aspx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد