انتظار پویا(هل من ناصر لنصره مهدی قائم آل محمد؟)

هر که دلارآم دید از دلش آرام رفت ===چشم ندارد قرار هر که در این دام رفت

انتظار پویا(هل من ناصر لنصره مهدی قائم آل محمد؟)

هر که دلارآم دید از دلش آرام رفت ===چشم ندارد قرار هر که در این دام رفت

سنگ پای استان قزوین

مدتهاست که رسم بر این شده است که مردم به صورت طلبکارانه با امر فرج برخورد میکنند.


مولای من کی میآیی!!

مولای من انتظار تا کی!!

آقای من پیر شدیم چرا نیامدید!!

و .....

براستی تأخیر در أمر فرج تقصیر کیست؟

آیا همه کارهای ما درست است و ...

 

امام عصر(عج) در انتهای جاده انتظار (با عده معدودی) در انتظار بینش قوی،همت عالی و ایمان پیروانشان هستند.

پس ما کی به سمت انتهای جاده انتظار حرکت می کنیم.

ما کی زندگی اسلامی را شروع خواهیم کرد؟

مال حلال-روابط اجتماعی سالم-کار و تلاش جهت سازندگی

صداقت در گفتار و عمل و اخلاص در دل-کمک به هم نوع و ....       و در یک کلام

شیعه امیرالمومنین بودن