انتظار پویا(هل من ناصر لنصره مهدی قائم آل محمد؟)

هر که دلارآم دید از دلش آرام رفت ===چشم ندارد قرار هر که در این دام رفت

انتظار پویا(هل من ناصر لنصره مهدی قائم آل محمد؟)

هر که دلارآم دید از دلش آرام رفت ===چشم ندارد قرار هر که در این دام رفت

هرم عبادی الصالحون

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ


وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنسَ إِلَّا لِیَعْبُدُونِ





هرم توحید قدرت عبادی الصالحون Pyramid





یَا أَیُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاکُم مِّن ذَکَرٍ وَأُنثَى


 وَجَعَلْنَاکُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَکْرَمَکُمْ


 عِندَ اللَّهِ أَتْقَاکُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِیمٌ خَبِیرٌ


______________________________

*توجه کنید که هر شخص در طبقه بالا ویژگی طبقه پایینی را به همراه دارد ولی بالعکس خیر

*غیر مسلمانان در این هرم هیچ جایگاهی ندارند

*برخلاف هرم نظام سلطه که خدای آنها یعنی لوسیفر در بالای هرم قرار دارد در این هرم اینطور نیست و اعضای این هرم مخلوقات خدا هستند 

و 


هُوَ الْأَوَّلُ وَالْآخِرُ وَالظَّاهِرُ وَالْبَاطِنُ وَهُوَ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ

نظرات 2 + ارسال نظر
مصطفی دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ http://hokomate-eslami.blogfa.com

سلام مجدد
شرمنده کمی دیر پاسخ دادم
در مورد مدیر سایت ظهور ممکن است برخی از ایشان سوء استفاده نمایند ولی در کل کارشان را نمی توان به این دلیل رد نمود
در مورد فیلتر بودن
حالا نمیدانم تا چه حد با ساز و کار فیلتر در ایران آشنایی دارید چرا که سایت ایشان کاملا مسدود ده بود توسط اطلاعات ولی بازگشایی شد ولی اینکه فیلترش چرا رفع نشده خوب میدانید در ایران بسیاری سایت های مثبت که بنده خودم حتی عضو بودم فیلتر شد و این بخاطر غیر انسانی بودن برخی فیلر هاست و تا برود از فیلتر خارج شود یا باید پارتی داشته باشی یا پیگیری دائم که بعید میدانم اینها هیچ کدام را داشت باشند
به هر حال نزدیکی ظهور امری پوشیده نیست که عده ای مغرضانه مخالف آنند

سلام خدمت شما
____________________________________________________
خدمت شما عرض کنم که فقط به خاطر ادامه فعالیت با وجود فیلترینگ نیست.
رفتارشان بسیار مشکوک است
اول اینکه از زمانی که با بلاگفا کار میکردند هم همینطور بود که برای نظرات تأییدیه قرار نمیداند و در نتیجه عده حرامزاده به تمامی مقدسات حتی به شخص حضرت حجت(عج)
من با این فرض که آنها بی اطلاعند بیش از 100 بار تذکر دادم ولی گوش نکردند طوری که بار آخر قبل از فیلتریگ و دستگیری با او اتمام حجت کردم و او را تهدید به برخورد قهر آمیز کردم ولی دهن کجی کرد و در نتیجه به او نشان دادیم نتیجه تسامح نشان دادن در بی احترامی به مقدسات حداقل اوین است و در آینده بدتر به سراغ او و امثال او میاید ما با کسی شوخی نداریم.
دوم اینکه برای شما عجیب نیست که چرا اینها اینقدر برای روی بشارت ظهور بطور ویژه کار میکنند؟یا خیلی جاهلند یا مغرض
من خودم در مورد افرادی که میگویند شاید ظهور 1000 سال دیگر هم نباشد مطلب نوشته ام
http://w3.blogsky.com/1390/02/18/post-62/
ولی اینها دارند فضا را آلوده میکنند
البته من از همه بدترم فقط سعی میکنم در فضای مجازی به امام زمان(عج) ضربه نزنم

موفق باشید
خوشحال که بی تفاوت نیستید

کمالی یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ

با سلام

به نظر بنده کار ناصحیحی است که ما هم از روش آنها پیروی کنیم و مشابه آنها یک نظام طبقاتی هرمی درست کنیم. پیامبر گرامی اسلام رحمت لالعالمین اند برای رشد تمامی انسان ها و اسلام با شعار برادری و برابری وارد ایران شد

و من الله توفیق

این هرم منافی حرف شما نیست
ولی بحث سر اینست که نزد خدا چنین مقاماتی وجود دارد و برای رسیدن به این مقامات چقدر باید تلاش کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد