انتظار پویا(هل من ناصر لنصره مهدی قائم آل محمد؟)

هر که دلارآم دید از دلش آرام رفت ===چشم ندارد قرار هر که در این دام رفت

انتظار پویا(هل من ناصر لنصره مهدی قائم آل محمد؟)

هر که دلارآم دید از دلش آرام رفت ===چشم ندارد قرار هر که در این دام رفت

امنیت امام زمان(عج)

بسم الله الرحمن الرحیم

امنیت امام زمان(عج)

در ابتدا سلام و درود میفرستم خدمت حضرت حجت ابن الحسن ارواحنا لتراب مقدمه الفداء و امیدوارم در هر کجا که تشریف دارند سالم و سلامت باشند و از همه ما راضی.

هنگامی که حارث(ابلیس ملعون) به خاطر غرور و تمرد از درگاه الهی رانده شد از خداوند خواست که تا روز قیامت به وی مهلت دهد.این درخواست مورد قبول واقع نشد و تا زمان معلوم به وی مهلت داده شد.این وقت معلوم پس از ظهور است که در آن زمان این ملعون توسط حضرت بقیه الله(عج) به هلاکت میرسد.

قَالَ رَبِّ فَأَنظِرْنِی إِلَى یَوْمِ یُبْعَثُونَ

قَالَ فَإِنَّکَ مِنَ الْمُنظَرِینَ

إِلَى یَومِ الْوَقْتِ الْمَعْلُومِ


از طرفی بخاطر اینکه هدف اصلی ابلیس در دنیا اغوای خلایق است و پس از ظهور عقل و فهم بشریت به جایی میرسد که جایی برای ابلیس نباشد.این یک اصل است که تمامی ادیان الهی به آن معتقدند که روزی خواهد رسید که انسان به هدف غایی خود یعنی بندگی کامل خدا برسد.مخصوصاً از طرف حضرت ابراهیم(ع) به فرزندان خود حضرت اسماعیل(ع) و حضرت اسحاق(ع) این خبر مهم داده شده که زمین در نهایت به بندگان صالح خدا به ارث میرسد. فرزندان حضرت اسحاق(ع) خیلی بر روی این قضیه کار کردند و سعی کردند که منجی انسانها از بین نسل حضرت اسحاق(ع) باشد.آن طور که به نظر میرسد در بین کتاب های آسمانی زبور حضرت داوود(ع) بطور ویژه ای به این مورد پرداخته است.

 

وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ

و در حقیقت در زبور پس از تورات نوشتیم که زمین را (قطعاً) بندگان شایسته ما به ارث خواهند برد (105)

 

اما با توجه به موارد بالا مسئله ای که مطرح میشود اینست.

در بین بشریت از اولین انسان تا آخرین انسان بیشترین خطر جانی متوجه شخص حضرت حجت ابن الحسن العسکری(عج) است.

 

در گذشته نمونه های این مورد را داشتیم مانند حضرت ابراهیم(ع) و حضرت موسی(ع) ولی حساسیت این قضیه در مورد حضرت حجت(عج) بسیار بالاست و در واقع بکلی فرق میکند.افرادی مانند ثانی بودند که از معصومین مشخصات ایشان رو میپرسیدند و معصومین در بسیاری از موارد جواب آنها را نمیدادند یا بصورت رمزی صحبت میکردند.دشمنی با پیامبر و اهل بیت ایشان چندین وجه داشت که یکی از آنها این بود که آنها نمیخواستند حضرت حجت بدنیا بیایند.این قضیه ادامه داشت تا ازدواج حضرت امام حسن عسکری(ع) و حضرت نرجس خاتون(س) .

ابلیس میدانست که فرزند حاصل از این ازدواج شخصی است که وی را بدرک میفرستد؛ پس تمام توان خود را صرف کرد تا این اتفاق نیفتد!!

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

مى‏خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند! و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید

 

اینجا یکی از مهمترین دلایل غیبت کبری معلوم میشود.

حفظ جان حضرت

شاید به مسلمانان بر بخورد ولی خداوند به بغیر چند نفر خاص به احدی از مسلمانان اعتماد نکرده و این به دلیل حساسیت موضوع است.اینجا قسمتی از عظمت وجودی حضرت نرجس خاتون(س) را درک میکنیم.

 

 

در زیارت حضرت نرجس خاتون(س) در سامراء میخوانیم.

اَشْهَدُ اَنَّکِ اَحْسَنْتِ‏ الْکَِفالَةَ‏

گواهى دهم که تو بخوبى نگهداری (امام زمان را) کردى

در فاصله بین شهادت امام حسن عسکری(ع) و رحلت(شهادت؟)حضرت نرجس خاتون(س) مسئولیت نگهداری و حفاظت از جان دردانه آفرینش بر عهده ایشان و حضرت حکیمه خاتون(س) بوده است.تا اکنون بغیر بعضی از اوتاد و ابدال و سُعداء احدی موفق به دیدار ایشان بصورت با معرفت نشده است.در فاصله بین خروج سفیانی و صیحه تا قیام حضرت امکان تشرف برای افراد بیشتری فراهم میشود.این تشرفات احتمالاً برای بیعت گرفتن و جمع آوری یاران است. بعضی افراد گمان میکنند در این مدت و در زمان ظهور امنیت امام زمان(عج) بصورت خود به خود فراهم میشود و وظیفه ای بر عهده ما نیست.بیشترین خطر برای ایشان از زمان خروج سفیانی تا قتل ابلیس است.احتمالاً پس از هلاکت ابلیس و بسیاری از طرفدارانش هنوز عده ای قلیل وجود دارند که با وجود در اقلیت بودن خطرناکند.این عده شیاطین از انسانها هستند.طبق اخبار موثق در حال حاضر در عربستان دوربین های متعددی فقط در به منظور شناسایی حضرت نصب شده اند و اخیراً بر پشت بام ساختمانهای مرتفع مشرف به مقام ابراهیم(ع) تک تیرانداز مستقر کرده اند.

عکس زیر محدوده مسجد الحرام،مقام ابراهیم(ع) و ساختمانهای مشرف و مناره های مشرف به این مقام را نشان میدهد. 



فِیهِ آیَاتٌ بَیِّنَاتٌ مَّقَامُ إِبْرَاهِیمَ وَمَن دَخَلَهُ کَانَ آمِنًا وَلِلّهِ عَلَى النَّاسِ حِجُّ الْبَیْتِ مَنِ اسْتَطَاعَ إِلَیْهِ سَبِیلًا وَمَن کَفَرَ فَإِنَّ الله غَنِیٌّ عَنِ الْعَالَمِینَ

در آن(خانه) نشانه‏هایى روشن است [از جمله] مقام ابراهیم است و هر که در آن درآید در امان است و براى خدا حج آن خانه بر عهده مردم است [البته بر] کسى که بتواند به سوى آن راه یابد و هر که کفر ورزد یقینا خداوند از جهانیان بى‏نیاز است

همانطور که در این آیه(97 آل عمران) مشاهده میکنید امن ترین (یا یکی از امن ترین) محلهای مسجد الحرام مقام ابراهیم است.البته از جمله کارهایی که باید هرچه سریعتر انجام شود از کار انداختن دوربین های مذکور یا اتاق کنترل مربوط به این دوربین هاست.کار دیگر از بین بردن تک تیراندازانی است که در پشت بامها یا طبقات فوقانی کشیک میدهند.البته بسیاری از افرادی که شما آنها را تحت عنوان انسان عادی در محوطه مشاهده میکنید جاسوسان رژیم منحوس آل سعود و رژیم صهیونیستی هستند.شاید مجبور باشیم از قبل قسمتی از شهر مکه تصرف کنیم.منظور اینست که قدرت و ابتکار عمل را از مزدوران شیطان بزرگ بگیریم.قدرت در آن محدوده به طور مطلق در دست مومنان باشد.(این نظر بنده است و هیچ ربطی به حکومت ایران ندارد)شاید هم مجبور نباشیم هیچکدام از اینکار ها را انجام دهیم.

به هر حال وظیفه مسلمانان اینست که تمام هستی خود را در راه امنیت امام و ولی خود فدا کنند.فردا دیر است.از امروز به فکر باشیم و مقدمه ظهور را فراهم کنیم.

سلام بر امام خمینی که مسیر تاریخ را به نفع اسلام تغییر دادند.

سلام بر امام خامنه ای که امانت امام خمینی را به خوبی نگه داری کرده اند تا ان شاء الله این امانت را به صاحب آن حضرت حجت ابن الحسن قائم آل محمد(عج) تحویل دهند.


دانلود کامل این مقاله بصورت پی دی اف(800 کیلوبایت)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد