انتظار پویا(هل من ناصر لنصره مهدی قائم آل محمد؟)

هر که دلارآم دید از دلش آرام رفت ===چشم ندارد قرار هر که در این دام رفت

انتظار پویا(هل من ناصر لنصره مهدی قائم آل محمد؟)

هر که دلارآم دید از دلش آرام رفت ===چشم ندارد قرار هر که در این دام رفت

14 دعای در مورد حضرت حجت ابن الحسن ارواحنا لتراب مقدمه الفداء

دعاهای زیر از کتاب شریف مفاتیح الجنان استخراج شده و شامل 14 دعای مهم در مورد حضرت حجت ابن الحسن ارواحنا لتراب مقدمه الفداء میباشد.دو زیارت جامعه کبیره و عاشورا بعلت توجه و تأکید ایشان ضمیمه شد. این دعاها علاوه بر ایجاد رابطه معنوی با ایشان در جهت شناخت بیشتر وجود مبارکشان موثر است.

1-زیارت جامعه کبیره صادره از ناحیه مقدس حضرت امام هادی علیه السلام

2-زیارت حضرت امام حسن عسکرى علیه السلام

3-زیارت حضرت نرجس خاتون والده مکرمه حضرت حجت ابن الحسن عسکری روحی لتراب مقدمه الفداء

4-زیارت آل یاسین

5-دعا برای سلامتی قطب عالم امکان حضرت حجت ابن الحسن ارواحنا لتراب مقدمه الفداء

6-دعای  صاحب الزمان‏علیه السلام بعد از نماز صبح

7-سَلامُ اللَّهِ الْکامِلُ التَّآم

8-اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا خَلیفةَ اللَّهِ وَخَلَیفةَ آبآئِهِ

9-عَظُمَ الْبَلاءُ

10-اَللّهُمَّ ارْزُقْنا تَوْفیقَ الطَّاعَةِ

11-اَلسَّلامُ عَلى‏ مَهْدِىِّ الْأُمَمِ وَجامِعِ الْکَلِمِ

12-دعای ندبه

13-زیارت عاشورا

14-دعای عهد

15-صلوات بر حضرت حجت ابن الحسن ارواحنا لتراب مقدمه الفداء

16-نماز حضرت صاحب الزَّمان روحی لتراب مقدمه الفداء 

 

دانلود

نظرات 5 + ارسال نظر
ناصر چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:06 ب.ظ http://121qwe.blogfa.com

+++++++
جواب از ناصر
باسلام وعاقلانه جواب دادم .من از هیچ یک از جریانات جناحی حمایت نمی کنم .من اگر حرفی می زنم نمی خواهم .حرف حق ودرستی و راستی .مظلوم بماند .متاسفانه دورغ شده نقل ونبات در جامعه ما و این درد بزرگی است دریک جامعه ای که میگن ما مسلمانیم.از بالا تا پائین جامعه همه دورغ میگن این بلای خانمان سوز است .ما به فرزندانمان چطور می گوئیم دورغ نگو؟ ولی رسانه های ما وسیستم حکومتی ما دورغ میگویند؟من از خشونت خسته ام از جنگ وبرادر کشی بیزارم .از درگیری ونزاع پشیمانم .نمی دانم چرا رئیس و سران این مملکت این قدر بر طلب جنگ و خشونت می کوبند ؟البته شایدتنها راه بقای خودرا با شعله وار کردن یک جنگی دیگر می بینند .ایناها که نمی تونند صلح را ببینند در جنگ سود می برند .اینها خواست دشمنان آزادی وامنیت و آرامش مردم اند.جنگ افروزی محکوم است برای همه اینرا می گویم.مخصوصا جنبش سبز ایران .

اگر برای شما بی بی سی و رادیو فردا و امثالهم راستگو تر از صدا و سیما هستند پس شما تا ابد با همان رسانه ها مشغول باش
مسکل صدا و سیما که من هم به آن انتقاد دارم پخش نکردن همه حقایق است که البته به نفع سبز بوده و هست.

حسن پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ب.ظ http://hassanbadry.blogfa.com

ممنونم که بمن سرزدی نفرمودی کجای بحار تایید نکرده تا تجدید نظر گردد لطفا راهنمایی فرمایید ضمنا ضمن تشکر شماهم لینک شدید

بَقِیَّةُ اللّهِ خَیْرٌ لَّکُمْ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِین

من جلد سیزدهم بحار رو دارم البته برای 50 سال پیش
خود علامه مجلسی حاشیه زده که "البته ناقل این حدیث عمر سعد ملعون است" که اعتبار آن را خدشه دار میکند
به هرحال ما ناقلان حدیث زیادی داریم که مورد وثوق اهل اسلامند
خدا شما را در صراط مهدویت که تنها راه نجات است ثابت قدم بدارد.

یه چشم به راه / یه دلتنگ پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:42 ب.ظ http://www.molayemehraboon.blogfa.com

با تشکر از حضور گرم و همکاریتون
به جمع منتظران ظهور خوش آمدید
یا علی

محمودی شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ق.ظ http://ef32.blogfa.com

باسلام. دعا خوب بود. استفاده کردیم. موفق باشید. در ضمن به من هم سر بزنید. التماس دعا

محمد مهدی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام

احتراما لینک مشکل داره

بررسی کردم درسته
بعضی اوقات سرور پرشین گیگ مشکل داره
متشکر بابت گزارش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد