انتظار پویا(هل من ناصر لنصره مهدی قائم آل محمد؟)

هر که دلارآم دید از دلش آرام رفت ===چشم ندارد قرار هر که در این دام رفت

انتظار پویا(هل من ناصر لنصره مهدی قائم آل محمد؟)

هر که دلارآم دید از دلش آرام رفت ===چشم ندارد قرار هر که در این دام رفت

مجموعه سند نفاق (14)

دانلود

نظرات 1 + ارسال نظر
baran-abidel جمعه 10 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:52 ق.ظ http://www.baran-abidel.blogfa.com

سلام داداشی خوبی؟؟؟

من fateme-m هستم... از بچه های سایت بیداری اندیشه.

خیلی خوشحال شدم که همچین سایت هایی تو فضای مجازی وجود داره فقط سعی کنید تبلیغش کنید تا تعداد بیشتری از بچه ها بتونن آگاه بشن..

یه سوال میتونم بپرسم؟؟؟

عکس پروفایلتون متعلق به کیه؟؟؟

راستش خیلی برام آشناست ولی هرچی فکر میکنم یادم نمیاد کجا دیدم. البته شایدم اشتباه میکنم.

سلام ممنونم
عکس شهیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد