انتظار پویا(هل من ناصر لنصره مهدی قائم آل محمد؟)

هر که دلارآم دید از دلش آرام رفت ===چشم ندارد قرار هر که در این دام رفت

انتظار پویا(هل من ناصر لنصره مهدی قائم آل محمد؟)

هر که دلارآم دید از دلش آرام رفت ===چشم ندارد قرار هر که در این دام رفت

باز نشر کلیپ هشدار آیت الله ناصری

بسم الله الرحمن الرحیم


متن این کلیپ:


خدا ما را به انحراف نکشاند
شر شیطان و نفس را از ما دور بفرما
خدایا قسمت میدیم به عزت محمد و آل محمد عرض میشود در مخصوصاً آینده یه مقداری شاید مشکلات باشد سعی و کوششتون باشد از مقام رهبری جدا نباشید
خدا میداند عرض بشود اگر صحبت هایی شد حرف هایی شد بنده بین خودم و خدای خودم این را احساس کردم تذکر بدم از مقام رهبری جدا نشید خدا می داند اگر صدایی حرفی جایی شنیدید اعتنا نکنید
بینی و بین الله خودم این را احساس کردم از بعضی از بزرگان هم شنیدم به شما هم دارم نقل می کنم خدایا قسمت میدم به عزت محمد و آل محمد عرض بشود خیر و رحمت و برکتت را بر مملکت امام زمان نازل بفرما خدایا شر اشرار را به خودشان برگردان خدایا کسانی که خدمت به اسلام قرآن ولایت نظام میکنند مخصوصاً مقام رهبری در کنف ولی عصر مصون و محفوظشون بدار و صل الله علی محمد و آل محمد




لو احبنی جبل لتهافت

بسم الله الرحمن الرحیم








لو احبنی جبل لتهافت...



توضیح عکس: کودکی در یمن