انتظار پویا(هل من ناصر لنصره مهدی قائم آل محمد؟)

هر که دلارآم دید از دلش آرام رفت ===چشم ندارد قرار هر که در این دام رفت

انتظار پویا(هل من ناصر لنصره مهدی قائم آل محمد؟)

هر که دلارآم دید از دلش آرام رفت ===چشم ندارد قرار هر که در این دام رفت

صفحه ویژه انتخابات(9)

رییس‌جمهور؛ مسئول اصلی تحقق سندچشم‌انداز


در حالی به ایام انتخابات نزدیک می‌شویم که نامزدهای احتمالی، سخنان و برنامه‌های خود را برای مردم بیان می‌کنند. از جمله مطالبات رهبر انقلاب از نامزدهای ریاست جمهوری «برنامه‌محوری» آن‌هاست. برنامه‌ی اصلی کشور، سند چشم‌انداز بیست ساله ایران است که هدف‌گذاری حرکت کشور تا سال ۱۴۰۴ را مشخص کرده است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رئیس‌جمهور را مسئول اصلی تحقق سند چشم‌انداز می‌دانند و از دولت‌ها خواسته‌اند که جهت‌گیری حرکتشان براساس سندچشم انداز باشد.

اهمیت این مطلب به قدری است که ایشان می‌گویند: «رسیدن به اهداف چشم‌انداز، به خاطر این است که اگر چنانچه به آنجا نرسیدیم، ملت ما و کشور ما دچار ضربات سختى خواهد شد؛ احیاناً ضربات مهلکى به ما وارد خواهد آمد. باید به آنجا برسیم؛ این نیاز ماست... حقیقت این است که نظام اسلامى، امروز نظام استکبار و سلطه و الحاد را به چالش گرفته؛ این یک حرکتى است که آغاز شده. شکست خوردن در این میدان، خسارتهایش غیر قابل توصیف است و مخصوص به ملت ما هم نخواهد شد؛ لذا باید در این میدان قطعاً پیروز شد.» ۱۳۹۰/۰۶/۰۶


گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب درباره لزوم پایبندی دولت و رییس‌جمهور به سند چشم‌انداز ۲۰ ساله را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد