انتظار پویا(هل من ناصر لنصره مهدی قائم آل محمد؟)

هر که دلارآم دید از دلش آرام رفت ===چشم ندارد قرار هر که در این دام رفت

انتظار پویا(هل من ناصر لنصره مهدی قائم آل محمد؟)

هر که دلارآم دید از دلش آرام رفت ===چشم ندارد قرار هر که در این دام رفت

صفحه ویژه انتخابات(6)

ملت، مدیرى می‌خواهد که موانع اجراى برنامه ۵ ساله را رفع کند

همانطور که در مطلب قبلی صفحه‌ی ویژه انتخابات گفته شد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رئیس‌جمهوری را مسئول اصلی تحقق سند چشم‌انداز بیست‌ساله می‌دانند. انتظار رهبر انقلاب از رئیس‌جمهور این است که او شخصی باشد که بتواند برنامه‌های پنج‌ساله را در راستای چشم‌انداز پیش ببرد و موانع پیش روی برنامه را با قدرت از سر راه بردارد. رهبر انقلاب در سال ۱۳۸۴ و در آغاز راه بیست ساله‌ی چشم‌انداز مسیر دولت را این‌گونه ترسیم کردند:
امروز کشور ما به حول و قوه‌ى الهى به این توانایى و قدرت رسیده است که بتواند آینده‌ى بیست ساله‌ى ایران را طراحى کند. این مدت بیست ساله، یعنى چهار برنامه‌ى پنج‌ساله. اولین برنامه، امسال آغاز خواهد شد. در آغاز برنامه، یک مدیریت کارآمد، با کفایت و پُرنشاط باید سر کار باشد تا بتواند سازه‌هاى این برنامه را مستحکم و استوار کند و پایه‌هاى این برنامه را به طور عمیق و محکم پى‌ریزى کند. اهمیت این انتخابات در این است که ملت ایران مى‌خواهد مدیرى را انتخاب کند که بتواند موانع اجراى برنامه را از سر راه ملت ایران بردارد؛ مثل بولدوزرى که موانع را برمى‌دارد تا جاده‌یى را صاف کند.» ۱۳۸۴/۰۱/۰۱
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22476/840101.jpg
برای مطالعه‌ی بیشتر درباره نظرات رهبر انقلاب در لزوم «پایبندی دولت و رئیس‌جمهور به برنامه‌‌های پنج‌ساله» اینجا را مشاهده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد